Saçmalamak.

Aslına bakılırsa cidden bi konu var.Anlamadığım bir sürü şey var, ama yerinizde olsam okumam bunu.
Evet bir sürü konu var ama cevabım yok, bir hüzün sesi ve bir kaç parça intihar kokulu kağıtlar.Hayat,iğnesini durmadan batırır,yaralar,kanatır.Kimsenin umrunda olmaz, Tanrı oynar,oynatır.birileri var, işte o "birileri" o. Birileri durmadan canımızı yakıyor.Mesela, sana yarın kar yağacak diyorlar,hüzünü tadacaksın yani,kendini hazırlıyorsun,pencereye oturacaksın,erkenden uyuyorsun bir an önce o pencerenin önünde oturup,o karı seyredip,elinde sıcak bir kahve içmeyi bekliyorsun.Geçmişteki hüzünlerini tadakcasın.Sigaranın dumanlarında kaybolacaksın.Heycanlısın.Çok seviyorsun bunu yapmayı,ama sabah kalktığında birde ne olsun? Kar yerine güneş açmış,kuşlar cıvıldıyor.Çok acı bir durum anlıyormusun? Anlamazsın,çünkü içinde hüzün denen şeyden tek bir parça yok! kendini Tanrı'nın yaptığı haksızlığa yatırıyorsun.Aptalsın,durmadan hayatın gelip sana tokat atıp seni uyandırmasını bekleyen hötöröf insanlardansın sende."gitmek gitmektir işte hepsi bu" demiş cem adrian,Nereye gidiyorsun? Yenilmektir bu,yenilmek yenilmektir işte farketmez demektir.Ne saçmaladığım, aslına bakılırsa bende bilmiyorum,Sadece gördüğüm rüyanın etkisiyle,korkularım kadar susmayı deniyorum ama susamıyorum,paranoyanın dibine vurmus insan modeli. kalabalık dünyalardan kaçıp, bir fare gibi inadına kedilerin peşinden gidiyorum,İyide bundan size ne ? , içimdeki fareyi zehirlerle uyutuyorum ben, balyoz indiriyorum düşüncelerime ben,ama içimde gezinecek bir duygu canavarı kalmadı artık!.
Mesela biraz saçmalamak istiyorum şimdi.
Kenan Doğulu'nun "ara beni lütfen " şarkısı saçmalamak için iyi bi konudur.

Seni çok sevmiş olsamda
"Unut beni lütfen"
Sana çok kızmış olsamda
"Ara beni lütfen"

nedir bu şimdi yani, unut beni-ara beni , anlıyorum kenan abi,evet ondan.Gördüğünüz gibi tek saçmalayan ben değilim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder