Last stop.

Hayatımı rüzgara bırakmışken ben..bırakmıştım üstelik, nereye gidicek bilmiyorum bile..rüzgar ne tarafa eserse oraya gidiyor hayatım,duracak bi yerde beklemekten başka yapacakhiç birşey yok bilirim.. Neresi olacak 'son durak'. ? Hangi şöför Son durak Geldik! diyecek vebitecek bu oyun, yada ben kaçıracakmıyım hep beklediğim otobüsleri, yada binicem içlerinden birine ama trafik ilerliyemicek ben hep aynı yerde..aynı yerde.. saydamlaştım sanki bugün.şeffaflaştım biraz daha..hissedilemiyorum,dokunulamıyorum sanki.. İçimde bir ölüm taşıyorum hep..Nerde kaldırılacak cenazem..ve nerde buluncak cesetim.. Ne kadar kan kaybedecek hayatım..Kaç yerden darbe yiyecek duygularım,lime lime oluncaya kadar doğranacak..İnsan anlayınca ölürmüş ya..Anlıyorum hayatı artık.Bedenimdennnnnnn önce ruhumu öldüren şeyler neydiki..obsesyon düşünceler içinde yokolmayı göze almışken ben.. bilirim imkanı yoktur görmeme..yağan yağmurlar sızar bedenimden içeri,dolar taşar,boğulurum ben belki..bilirim yoktur içimdeki yağmurları boşaltacak bi yer.. Rüzgar'da var hayatımda,cesaretin varsa gir,gir hadi..Gözlerime çisiliyor yağmur sanki,korkuyorum açmaya.. uykulu gözlerle bakıyorum hayata,.güneş alıyor gözümü..açamıyorum.. yaşananları göremiyorum ben...Ama ne zaman yağmur yağsa this love is killing me but you are the only one, it's not over'..'da üşenmem hiç..bir iki damla gözyaşıda orda bırakırım işte..Sonra sonra..hayat başlar can anybody help me make things better? çalar birden...ve o sözü andıran bakıslarım başlar,o şarkı çalar kulaklaklarımda,sonra dışımda bir başka sözle devameder...your tears don't fall, they crash around me .. ve giderken the moments died, ı hear no screaming..
Ruhum bekler bedenimi,gözlerim ağlar gözyaşlarım sıraya girer akmak için.. ruhum bedenimi tehdit eder.'ağlama' diye .. fakat çoktan sıraya girmiş gözyaşlarım için pekde umursanmaz biriydi o..Ölmüştün ruhum..Sesin duyulmuyor artık,hissedilemiyor görülemiyorsun,..her yeni hayatımda tekrar yetiştiririm seni ben .. Beklerim bir gün son durak gelecek,uyumam hiç ben..dalmam rüyalara..gözgöre göre kaçıramam durakları..Nöbetlerim geceyedir hep.. 1 yıl eskir yine.. eskitir günler..aylar,saatler.. kış gelir karların altında kalır hayatım, insanlar kardanadam yaparlar eğlencesine..kimileri batar içine..çıkamaz donar kalır.. Ben gökyüzünden izlerim onları..beklerim son durağı.Ve kış biter.. karlar yağmaz belki ama yağmurlar devam eder,sızmaya bedenimden içeri..bir aksam pazar aksamı.. otobüsü kaçırdığım bir durakta.. korkarcasına titrek hırıltılı nefeslerimi hissederken bitmişken üstelik ağzımdan çıkan dumanlardan.. işte bir yeni durak daha..
Son durak! diyen bir ses, farklı birşehirin durağında son durağı yakalamak ne kadar aptalca!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder