Ölen ruhuma ithafen 'pinhan'duygular,

Kompulsif ruhum sana takıntılı,bazen..ama bazen senden başka herşeye takılıyor,obsesyon düşünceler içinde ruhumun doğmasını beklerken,henüz bedenim ölmemişken üstelik,soluduğum havaydı beni sarhoş eden senin dünyanda..içtiğim duygulardı beni keş görünümüne sokan,İçimdeki kötü nesneleri dışarı atmak için zamanım yok bile,gidiş yolları çok kısa,dönüşler tam tersi çok uzun..Üşeniyorum yürümeye o yolların sonuna ulaşmak istesemde.Gözyaşlarımı saklayan yağmurlardı hep,ruhumun yeniden doğmasını sağlayan ve kulaklarımda bitemeyen şarkılardı dünyaya dönmemi sağlayan..Ve sadece bedenimdi benden gizlice ağlayan...Ruhumdu hep paradoks yaratan..Bedenim cinnet geçirmişti o gün,ve öldürmüştü ruhumu..ve ben ağlamadım o gün.İçimdeki katili öldürmek istemedim bile..Bir çeşit kanserdi içimdeki.Fobik düşünceleriimdi beni benliğimden alan..Kabullenmeliydim ölmüştü 'o' artık ve olmamalıydı bundan sonra,Evet belki bedenim spiritüel bir görünüm içindeydi,fakat bu ruhuma yansıyamamıştı hiçbir zaman.. Ağlamamalıydım,en azından Onun için hiçbir zaman öldüğünde ağlamadım diyecek birşeyim olmalıydı. Ve o hazırdı benden bunları duymaya,kırılacaktı belkide ruhum ama çoktan geçmiş olsunlarımı söylemiştim ona..'öldün ruhum hoşçakal' demek o kadarda zor gelmedi,seri bir katildi ruhum,Başka ruhları öldürdü durmadan..daha fazla yaşamamalıydı.Başkaları için..İnsanlar için..sevdiklerim için öldürmeliydim onu.Kanadığını görmemek çok güzel bir duygu,spontan bir hayatın akışı için çok zordu yaşamak.O'nu benden ayrı yaşatmak...Onu öldürdüm diye katil olmadım ben,bir çeşit kahramandım insanlar için,hep geniş zamanlarumdum ben.Geniş zamanlarda kurduğum cümlelerdi beni sahte mutluluklar içinde kılan..Diğer zaman çeşitlerini öldürmüştü 'o'.. elimde değildi,kafasına göre gidiyordu ruhum, duracaktı bir gün durmalıydı ve artık durdu..Çokta geç değildi aslında..Ama çok ölü bıraktı
ardında..

Ruhumun öfkesindeki bulutların yatışmasını beklemeye gücüm yoktu artık..
Üstelik yağmur yağacakken,artık daha fazla kaçamazdm.Bu kez yetemezdi yağmurları durdurmaya gözyaşlarım..


Ölen ruhuma ithafen 'pinhan'duygular,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder