Benim içimde,O'nun içindi.

Ne kadar kaldı ellerinde hüzün..
Kac parçaydı sanki yüzün..
Gözlerin yorgun,bir sonbahar gibi..
Yağmurlu biraz,arkasında güneşler açmıs sanki,

Kirpiklerinden süzülüyor kış..
Aslında saçlarının rengi sonbahar..
Bedeninse yaz, kurumuş biraz..

Dibi yosun tutmuş ayrılıkları sevemem hiç.. bilirsin..
Dibi yosun tutmuş şaraplarıda..
Kırmızı renkli,şaraplar..sonbahar rengi saçların..
İçtiğim her kadehinde adının izi,
Biraz tadın kalmış sanki dudaklarımda ayrılığın ismi..
Yüzümde,bir sonbahar,güçsüz,yorgun ve bitkin..
Hiç sordun mu kendine..
'Gündüzsüz geçen akşamların sabahları,' nasıl geçecek diye..
Baktın mı hiç nemli gözlerle gecelere..
Hiç yaşanmadı sayalım,bitsin bu işkence..

Boşver, biraz daha sonbaharlaşma..
Ağlama daha fazla,
Damlama,buharlaşma biraz daha..
Söyle sanki ne kadar yalnız kaldın,
Bensiz geçen senelerde..
Boşver zaten, ruhum bambaşka bir bedende..
Sen sonbahardın,ben yağan yağmurun..
Farkında olmadan ıslattım..

Sokaklarını,şehrini,gözlerini..
Arkama bakmadan yürüdüm,yağan yağmurlarla.. 

Buharlaştım zaman zaman..
Damla oldum aktım gözlerimden..
Ben giderim,sen kal boşver..
Herşey böylede güzel..
Yabancı acı değilsin boşver,
Hatıraların tekrar üzer,anılar ölmüşken ne farkeder boşver!

Boş gözlerinle süzme beni,istemiyorum..
Dibinde yosun kalmış ayrılıkları sevmiyorum..
Kadehler kadarsın sen..
İçilmeyi bekleyen..
Kanıma girip zehirlemek istiyorsun,sonra sarhoş etmek..
Seni sevmediğimi söylediğim zaman beni dinleme..
Aynı galakside benide sevme..
Tıka kulaklarını bir an olsun sustur beni..
Ruhunun gezdiği aşikar peşimde.

Bırak,artık tanrıyı dinleme, sarılmayı kes ona..
Saçlarında tanrının elleri yerine benim ellerim var,üstünde gitmişliğin kokusu..
Tanrı seni dinlemiyor artık sus..
Ağlayayım karşında,bana inanan gözler varmıs gibi yapayım.. - mı ?
Nefretini kus bana, beni sev sonra sonsuza kadar nefret et benden..
Ama sadece 1 kez olsun sev beni..
Birkez olsun gözlerinle dokun gözlerime..
Hayır,inanmıcam sana yine,inanıyor gibi bakmayacak gözlerim..
Aklımdasın her solukta fakat,
Isıtmıyorsunda her soğukta beni..
Görseydin,o anki gerçek halimi..

Boşver önemi yok artık,
Bu son gece bu son gün bugün..
Bu son herşey son.. bu son gün..
Yarım kalanlara rağmen..
Anlayamazsın sen..
Ruhumun öfkelenipte bulutlandığı günleri,
Hatırlayamazsın sen.. ağladığım günleri..
Boşver artık bu son satırlar,
Son kez duydum sesini,konusamadım affet..
Ama zor artık herşey,tekrar yıkmak duvarlarımı.
İstemem artık,
Beni ilk defa sarhoş eden çocuk,
Düşünmedin mi hiç sabaha nasıl uyanıcam ben..
Başım mı çatlıyacak,kalbm mi kırılacak sesin çınladıkça kulaklarımda..
Aydınlanacak mı bu oda, yine görüncekmi gözyaşlarım..
Karanlık doğacak mı gözlerime..güneş açmıcak mı hiç yüzüme?
Boşver sen hatırlama hiç zaten..
Güzel anılarla an herşeyi..
Bi gün bulursun "gerçek" sevgiyi ve
Belki 1 gün özlersin..
Gittiğin kadar dönersin belki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder