Life is ours we live it our way.

Duygularımla başbaşa kalmak..
Hayır yaptığım sadece kendime vurmak..kendi ellerimle tokat atmak yüzüme..
Ayrı yollar,aynı duygular.Hayır asla aynı değiller!
Yoruldum,bıktım,bunaldım.İçimden gelen duyguları kusuyorum işte,tam şimdi.Evet şimdi.. Dört duvar içinde hapsolmuş bir şekilde..
Aradığım nedenler nerde?Verdiğim cevapların soruları ne?
Her gün değişik ölümlere transfer ediyorum ruhumu,hissediyorum..yaşamak istemediğini lanet olsunki hissediyorum.. işte bunu bilerek yaşamak ne kadar ağır..
Görmedi-ler.Göremediler.İçimdeki ağırlığı sezemediler..Tanrımıydı bunları yaşatan,ben miydim bu hale getiren..Yaşamak için bir neden arıyorum artık niye?
Koşmak varken yürüyorum ben.Bir farenin ruhumu sinsice nasıl kemirdiğini hissedebiliyorum.Acı vermiyor.Sadece birazcık canımı yakıyor.Acı ile yanmanın arasındaki fark.Asla aynı değiller..değiller..değiller.. 3 doğrunun 1 yanlışı götürdüğünün bilincindeyim.Doğrular,yanlışların başlangıcı olmuştur her zaman.Sana göre doğru olan,aslında sana göre doğru falan değildir.Olmamıştır da hiç bir zaman.Sen doğru olduğunu sanarsın fakat nolursa olsun o doğrunun içinde bir yanlış payı vardır.İşte burda doğru olan budur.O yanlışı yaratanda sensindir.Doğrulardan doğan yanlışlar,iyi bir başlangıç..
Yürürsün,gücünün yettiği yere kadar yürümek istersin.Bir tarafta bedeninin yorgunluğu,diğer tarafta ise ruhununki durur.Tozlu bir rafta gibi. Üflesen gidebilir yorgunlukları belki.
Geçmişini hatırlıyabiliyormusun? Geçmişini, önündeki sisten görebilirsen,geçmişini yaşamaya devam et. Geçmiş geleceğin geleceğidir her zaman.Geçmişte "ne olacağını" hiçbirzaman
bilemezsin.Ama gelecekte neler olabileceğini tahmin edebilirsin.Anlayabiliyormusun? Sanmıyorum. Düşüncelerimi bende anlayabilmiş değilim,fakat neler düşündüğümün bilincindeyim.
Bazen bende hiçkimseyi varsaymadan gülebilmek,gidebilmek istiyorum.O "hiçkimse" kim peki? "Hiç kimse" deme. Hiç kimse kavramının altında yatan bir kişi mutlaka vardır.
Hiç-kimse.. işte o hiçin yanında ki kimse kim? Bilmiyorum..Aklımı kurcalayan hiçkimseyi bulmak değil amacım.Hiçkimse hiçkimsedir her zaman.
Hayat nedir peki..
Bir flimi acayip heycanlı bir şekilde sonunu merak ederek izliyorsundur hani,hötöröfün teki gelip ballandıra ballandıra filmin sonunu anlatır hani..Keyfin kaçar böyle,ve sen filimin sonunda ne olcağını bile bile izlersin..Ve öleceğini bile bile yaşarsın hayatın içinde,hayat böyle bişey işte..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder