Çıkmaz Sokak '

Ben çıkmaz sokaklardan sana çıkardım hep.'Hep uğrardım eskiciye.Her gün yeni aldığın sevgileri satarsın diye.krematoryumda yakılmış cesetlerden pekde farkı yok aşkımızın.Birbirimizden git-gide gidiyoruz alışmaksınız.Sebepsiz varoluşlardan edepsiz yokoluşlar yaratıyoruz farkında olmadan.Tek bir nokta koyup bitirmek istiyorum her şeyi.Üç noktaları-n engelliyor hep birşeyleri.Ve ben yine gidiyorum senden son kez.ama giderken dönmeye meyilli bedenim.Paramparça ruhum bir bütün ellerinde.Kalbim paramparça hala yerinde,koyduğun o son kadehte.Sarhoş Olmuş bedenin kalbinle.'sarhoştun hatırlamıyorsun'.Daha kendini bile hatırlamıyorken 'ben' Niye? Son kez soruyorum kendime yine.'Karanlık düşücek mi hep gözlerime..Güneş açmıcak mı hiç yüzüme?'

'Gitarlardan çıkan ayrılık melodileri.Sen çalarsın ama ben tutturamam ritmi'.Noktalar bazen bazen soru işaretleri olur ya..İşte o zamanlar kaçarım senden.Sen'li tüm cümlelerden..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder