Kaldı,herşeye rağmen kaldı.Bütün gitmeler değersizdi şimdi..

Mitoz bölünmeden pek bir farkı yok yalnızlığın.Hayır mı? Ne hayır! Geçmiyormu zamanla?Neden ağlayacakmışsın?Onarılmıyor mu zamanla? Neden gözyaşı dökecekmişsin yalnızlığına! Pekte kötü birşey değil yalnızlık.Bırak kemirsin ruhunu yalnızlığın gelecek hali!Tek kişiliktir yalnızlık,onu düşünüyor olupta,yalnız olamazsın!

-dedi içses ve susturdu acıları..

Duygularımın içinde bağdaş kurup oturdum,bana kalmayı öğretmişti acılarım,nasıl gidebilirim?Düşümün içinden aniden düşen bir düş değilmiydi gerçeklik?Acımışmıydı canı benim kadar,düştüğünde düşlerinden? Sahteliklerini gerçekliğine bastırarak nasıl yaşayabilirdi gerçeklik?Kaldı,herşeye rağmen kaldı.Bütün gitmeler değersizdi şimdi,gidipte ne yapacaktı sanki?Hangi sahteliğin altına sığınacaktı gerçeklik?Gitme,dedi içses.Oysa ben kalkmaya meyilliydim.Duygularımı hayata yazılmış bir mektup gibi buruşturulup atılmış hissederken,neden yaşayayacaktım? (...)
Açtım gözlerimi sonra,son günmüş gibi hissettim,dolu dolu yaşamak istedim sonra..Henüz kar yağmadan İstanbul'a,ben kârlı çıkmak istedim,yalnızlığa..Sonra sil baştan başlamamak gerek bazen dedi içses,canımın yanmasını umursamadan..


Sustum,bütün çığlıklarımın senfonisi eğdim.Sonra devam ettim,gerçeklerimi sahteliklerime bastırarak,yalnızlığın seramonisini yaşamaya..

bitti,bense yumdum gözlerimi..
Bak dedim,hayat!ağlayamazsam gücenme artık bana,gözlerim bitti..

4 yorum:

Antik/\cı dedi ki...

sil baştan olmuyor hıcbırzaman insan sankı daha fazla tökezliyo... ben bugün kendıme bembeyas bır sayfa actım artık olmuyor yavrum olmuyor ve olmayacak palavradan bır umut kırıntısından baska bırsey değil yasananları kabul edip hayatı sollayıp gaza tam gaz basıp gitmek olay budur!

Aşk ve Zehir dedi ki...

yalnız kalmak mı yoksa yalnızlık mı bltlrir gözündeki son damla yaşı?

Jose Ramon Santana Vazquez dedi ki...

...traigo
sangre
de
la
tarde
herida
en
la
mano
y
una
vela
de
mi
corazón
para
invitarte
y
darte
este
alma
que
viene
para
compartir
contigo
tu
bello
blog
con
un
ramillete
de
oro
y
claveles
dentro...


desde mis
HORAS ROTAS
Y AULA DE PAZ


TE SIGO TU BLOG




CON saludos de la luna al
reflejarse en el mar de la
poesía...


AFECTUOSAMENTE:
MORPHEUS


DESEANDOOS UNAS FIESTAS ENTRAÑABLES OS DESEO FELIZ AÑO NUEVO 2010 Y ESPERO OS AGRADE EL POST POETIZADO DE LA CONQUISTA DE AMERICA CRISOL Y EL DE CREPUSCULO.

José
ramón...

kevaşe dedi ki...

bir mim meselemiz var. sevgiler..

Yorum Gönder