Hiçbirşeyi olmayan hayat bile..

İstanbul oluyor her tarafım.Bedenim,ruhum..O kadar karışıkki,içimin ağlayanıda var gülenide ve kalabalık sokaklarıda.Yağmurlar yağıyor,elektirklerde gidiyor arada. 
Gözlerime sis düşüyor.Takılıpta düşüyorum düşüncelerim gibi.Gözlerim kapalı dinliyorum hayatı..Boğuşmalar,sesler,çığlıklar,hıçkırıklar,alaylı gülüşler..Kalabalıklaşan yalnızlık.En sevdiğim gözyaşlarımı akıtıyorum,en sevdiğim şarkıyı dinliyor,en sevdiğim yalnızlığımı geçiriyorum sırtıma.Kırık bir bardak ve ucuz bir şarap,kaybetmek için kendimi..Ucuz şaraplara pahalı muamelesi yapıyorum.Sövdüğüm karanlıkla dans ediyorum.Gözlerim kapalı dinliyorum işte hayatı.. 
Hiç birşeyi olmayan hayat bile birşeyleri paylaşmaya razı benimle,hiç bir şeyi olmayan hayat bile birşeyler paylaşıyor benimle.Üstelik siz bu kadar aç gözlüyken.

                                                                                                           Morpheus.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ucuz şaraplara pahalı muamelesi yapıyorum... dinliyorum işte :) umut verici

bazen sabaha karşı bende üst kattan alttaki dar sokağa bakarım ve garip düşünceler sarar beni o sessizlik yavaş yavaş dolan sokak taç.. .bir bakmışım gün doğmuş =) ..

gercekten cok sevdim, cok samimi

Ezgi Lejon dedi ki...

Teşekkürler vmutlu :)
Bazen bende sabaha karşı pencereden karşımızdaki mezarlığa bakarım,acayip umut dolar içim :)

Yorum Gönder