Alevkadın&Kardanadam

Ben alev kadın.Sense kardanadam.Dışardasın,karlar yağıyor üstüne.Daha da çok şişmanlaşıyorsun kardanadam.Zeytinden gözlerin,parlamaz artık.Havuçtan burnun uzamiş biraz.Peki ya dudakların?Bir kaç zeytin parçasından "mutluymuş havası" veren düşünceler.Mutlu sanıyorlar seni kardanadam.Üşümezsin sanıyorlar, üstündeki kıyafetlerden.Eriyorsun sen aşkından.Ben alev kadın,yaklaşamıyorum sana aşkımdan.Gelemiyoruz yanyana kardanadam.Ben uzaktan izliyorum seni..Korkuyorum alevlerimden saçılan ateşler üstüne gelecek diye.Yanyanayız şimdi kardanadam.Tam öpücekken ben seni,damlalar damlıyor üstünden.Akıyorlar bana çarpıp düşüyorlar yere.Gözlerinden akan "sular"kardanadam...Sen su olacaksın.Öleceksin kardanadam!Biz yanyana geldik."imkansız aşkı" başardık.Eriyorsun..aşkından..yok olacaksın su olacaksın kardanadam...Ama bende ölücem.Sen eriyip "su" olduğun zaman.O suyla yokedecekler beni kardanadam.Benim seni erittiğim gibi..Beni söndürecekler kardanadam..


Hoşçakal kardanadam.
Sönüyorum farkında olmadan.
Karlar yağıyor üstüme,
Sensizlik başlıyor kardanadam!

2 yorum:

pi dedi ki...

çok sevdim bu yazını..

Ezgi Lejon dedi ki...

Teşekkürler..

Yorum Gönder