Arkada gloomy sunday şarkısı çalıyor.Ağlıyorum..eski günlerim geliyor aklıma, ölmeyi istediğim günler,hayatı anladığını sanan ama aslında bi bok bilmediğimi sandığım zamanlar.. gidip-kalmak arasında sıkıştım duruyorum,hareket edemiyorum.Gidersem bu hayattan gidicem,ama kalırsam yine bu iğrenç hayatın ortasında tek başıma kalıcam.. düşünüyorum, yapıcağım son şey Taksim sokaklarında tek başıma yürümek olurdu,yağmur yağsın.. ağlamaya başlıyım ben.. onunla gezdiğim yerlerden geçiyim yine.. taksime ayağımı bastığımda bi sağa bi sola bi arkaya dönüp onu arasım gözlerim yine.. yağmur dahada sertleşsin..sırılsıklam olayım..saçlarım ıslansın, birden gözüm kararsın, ve onu göriyim orda, ağlamaya başlıyım yine.. arkamı dönüp gidiyim..koşmaya başlıyım..yağmur inadına yağsın,gözyaşlarım gizlensin yine.Aksam olsun.. gitmiyim eve yine Ortaçeşme' de gecenin 12 sinde kalıyım ortada, Riva'ya olan son minibüsü kaçırıyım..Gözlerim yaşlı kaldırımda oturayım yine.. omzumdaki yük sadece çantam olsa keske.. şarjı bitsin telefonumun, belki arar diye sabırsızlıktan geberiyim.. belki mesaj atar diye, atılan lafları duymamazlıktan geliyim yine,gözlerim.. aksın yaşlar,umrumda mı sanki dünya.. başım dönsün yine,sahilde tek basıma yüriyim biraz, merak etsinler beni.. telefonlarımdaki cevapsız aramaları görmezden geliyim.. ve hiçbir zaman sabah olduğunun farkına varamıyım ben ..


gündüzsüz geçen gecelerin sabahları..'na tekrar dönüş yaptığım gece..


04.56. 01.03.09.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder